Once More But This Time With Feeling

Sjukt trött. Kan inte Sova, men borde...

Med 5 dagar kvar till valet känner jag mig allt mer rastlös när valet kommer till tals. Är verkligen inte taggad på fyra år bakåt med vänsterpacket vid makten. Då ska jag emigrera. IGEN. Fastän att vi leder med majoritet så känns det som att det kan gå liiite snett oavsett vad opinionsmätningarna säger.

Outside the world is spinnig round, round. Känns som att allt går i slow motion. Känns som en evighet till Sum 41, känns som en evighet till helgen, känns som en evighet tills all min musik är överförd till datorn, allt är segt. Det är nog bara jag.  Kanske ska kika ett avsnitt Vampire Diaries och hoppas att det gör mig sömning?

Men först! Lite musik.
You Me At Six – Stay With Me (Acoustic Version)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0