Here I Am With My Empire, I'll Bring You To Your Knees.

Desperation, desperation och ännu mer desperation. Det känns som att vänsterpacket gråter blod av förtvivlan and I like it! Expressen skrev stolt på sin förstasida att segern var snart inom räckhåll för socialdemokraterna. Novus opinionsinstitut hade gjort en... en... Jag vet inte vad det var de hade gjort men det gav inte en korrekt bild av opinions siffrorna i alla fall. Och de hade gjort den där... Saken... På vänsterpackets begäran för att sporra valarbetarna.

I smell the fear from the red ranks!

Sosseriet behöver vilseledande statistik för att höja moralen. Det tyder på att valet är på väg åt rätt riktning i varje fall! Jag lär inte behöva emigrera trots allt!

Sverigedemokraterna hade tydligen valmöte på plattan idag... Önskar att jag hade varit där och lyssnat på hur ignoranta människor försöker sprida dynga.

Sådärja, nu har jag fått ut alla mina politiska känslor för idag och kan somna med ett lugnt hjärta.

Buttscratchas to all!

Eddie Meduza – Såssialdemåkraterna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0